Speak Up: Reporting a Violation of Our Code of Conduct
At ALUMAN, we prioritize honesty and integrity in everything we do. That’s why we have created our Integrity Line, a safe and confidential reporting channel where you can raise concerns about any unethical behavior, illegal activities, or violations of our company policies.
We strongly encourage you to report any concerns you may have via email, as we are committed to ensuring a work environment where everyone feels comfortable to report any misconduct or violation they observe or suspect. Discrimination, harassment, bullying, violence, workplace safety issues, violation of labor laws, violation of health and safety laws, violation of environmental laws, breaches of personal data, bribery, violation of gift policy, fraud, corruption, conflict of interest, accounting irregularities, embezzlement, antitrust violations, are not acceptable. We encourage our employees and all those who are involved with our company (customers, suppliers, partners, members of the local community, etc.) to speak up if they observe any of these issues.
To report an ethical violation, simply send an email to our Ethics Line at aluman.ethics@aluman.gr. You can choose to include your personal details or remain anonymous. Either way, we assure you that your identity will be kept strictly confidential.
When reporting an incident, please provide as much detail as possible, including the date, time, location, and the names of any witnesses or persons involved. This will help us to investigate the matter thoroughly.
Within seven days of sending the email, you will receive a confirmation email from our Responsible Person for Receiving and Monitoring Reports (R.P.) to let you know that your report has been received.
The R.P. upon receipt of the email will immediately notify the Plant Manager and the Human Resources Manager who will form an investigation team consisting of the two aforementioned and the Head of the relevant Department. The team will investigate your complaint promptly and in detail and take the necessary action. To ensure complete transparency and information during the process, we will keep you informed about the progress of the survey and the final response.
Depending on the nature of the report, a final response will be provided within three months (the 3-month period only applies to serious complaints that require extensive investigation).
We understand that reporting a concern can be a difficult decision to make, and we want to assure you that your confidentiality and anonymity will be protected if you choose to remain anonymous. We take every report seriously, and we are committed to upholding the highest ethical standards in all aspects of our business.
Our company guarantees that no one will face retaliation for using our Integrity Line. We are committed to ensuring that our employees feel safe and supported when reporting any misconduct.
We believe that it’s important to maintain a culture of integrity and ethical behavior, and we appreciate your help in achieving this goal. Thank you for your help and support in maintaining our company’s culture of transparency and accountability.
If you have serious concerns about violations of the Code of Conduct at ALUMAN S.A. or have questions about the procedure, please contact: aluman.ethics@aluman.gr
Μίλησε: Ανάφερε Παραβίαση του Κώδικα Δεοντολογίας μας.
Στην ΑΛΟΥΜΑΝ Α.Β.Ε.Ε., δίνουμε προτεραιότητα στην ειλικρίνεια και την ακεραιότητα σε όλες τις δραστηριότητές μας. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε τη Γραμμή Ακεραιότητας, ένα ασφαλές και εμπιστευτικό κανάλι αναφοράς, όπου μπορείτε να αναφέρετε οποιαδήποτε ηθικά απαράδεκτη συμπεριφορά, παράνομη δραστηριότητα ή παραβίαση των πολιτικών της εταιρείας μας.
Σας ενθαρρύνουμε να αναφέρετε τυχόν ανησυχίες που ενδέχεται να έχετε μέσω email, καθώς δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου όλοι αισθάνονται άνετα να αναφέρουν οποιαδήποτε κακή συμπεριφορά ή παραβίαση που εντοπίζουν ή υποψιάζονται. Οι διακρίσεις, η παρενόχληση, ο εκφοβισμός, η βία, τα θέματα ασφαλείας στον χώρο εργασίας, η παραβίαση της εργασιακής νομοθεσίας, η παραβίαση της νομοθεσίας για την υγεία και ασφάλεια, η παραβίαση της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, οι παραβιάσεις που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα, η δωροδοκία, η παραβίαση της πολιτικής των δώρων, η απάτη, η διαφθορά, η σύγκρουση συμφερόντων, οι λογιστικές παρατυπίες, η υπεξαίρεση και οι αντιμονοπωλιακές παραβιάσεις δεν γίνονται αποδεκτές. Ενθαρρύνουμε τους υπαλλήλους μας και όλους όσους εμπλέκονται με την εταιρία μας (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, μέλη της τοπικής κοινότητας κ.α.) να μιλήσουν εάν παρατηρήσουν οποιαδήποτε από αυτά τα ζητήματα.
Για να αναφέρετε ένα περιστατικό στείλτε ένα email στη Γραμμή Ακεραιότητας (aluman.ethics@aluman.gr). Μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε τα προσωπικά σας στοιχεία ή να παραμείνετε ανώνυμοι. Σε κάθε περίπτωση, σας διαβεβαιώνουμε ότι η ταυτότητά σας θα παραμείνει αυστηρά εμπιστευτική.
Κατά την αναφορά ενός συμβάντος, παρακαλούμε να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας, της ώρας, της θέσης και των ονομάτων τυχόν μαρτύρων ή προσώπων που εμπλέκονται. Αυτό θα μας βοηθήσει να διερευνήσουμε λεπτομερώς το θέμα.
Εντός 7 ημερών από την αποστολή θα λάβετε επιβεβαίωση της λήψης του email σας από τον Υ.Π.Π.Α. (Υπεύθυνο Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών).
O Υ.Π.Π.Α. με την παραλαβή του email θα ενημερώσει άμεσα τον Διευθυντή του εργοστασίου και τη Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, οι οποίοι θα σχηματίσουν μια ομάδα έρευνας που θα αποτελείται από τους δύο προαναφερθέντες και τον υπεύθυνο του σχετικού τμήματος. Η επιτροπή θα ερευνήσει την καταγγελία σας άμεσα και λεπτομερώς και θα προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες. Για τη διασφάλιση της απόλυτης διαφάνειας και ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, θα σας κρατούμε ενήμερους σχετικά με την πρόοδο της έρευνας και την τελική απάντηση.
Το χρονικό διάστημα μέχρι την τελική απάντηση (εξαρτάται από τη φύση της καταγγελίας) δεν θα υπερβαίνει τους 3 μήνες (οι 3 μήνες αφορούν μόνο σοβαρές καταγγελίες που απαιτούν εκτεταμένη διερεύνηση).
Κατανοούμε ότι η αναφορά μιας καταγγελίας μπορεί να είναι μια δύσκολη απόφαση, και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η εχεμύθεια και η ανωνυμία σας θα προστατευτούν αν επιλέξετε να παραμείνετε ανώνυμοι. Λαμβάνουμε σοβαρά όλες τις καταγγελίες και δεσμευόμαστε να διατηρούμε τα υψηλότερα ηθικά πρότυπα σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής μας.
Η εταιρεία μας εγγυάται ότι κανείς δεν θα υποστεί τιμωρία για τη χρήση της γραμμής ακεραιότητας. Δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε ότι οι εργαζόμενοι μας νιώθουν ασφαλείς και υποστηριγμένοι όταν αναφέρουν οποιαδήποτε μη συμμόρφωση με τις ηθικές αρχές.
Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να διατηρούμε κουλτούρα ακεραιότητας και ηθικής συμπεριφοράς και εκτιμούμε τη βοήθειά σας στην επίτευξη αυτού του στόχου. Σας ευχαριστούμε για τη βοήθεια και την υποστήριξή σας στη διατήρηση της πολιτικής διαφάνειας και ευθύνης της εταιρείας μας.
Εάν έχετε σοβαρές ανησυχίες σχετικά με παραβιάσεις του κώδικα δεοντολογίας στην ΑΛΟΥΜΑΝ Α.Β.Ε.Ε. ή έχετε απορίες σχετικά με την διαδικασία απευθυνθείτε στο: aluman.ethics@aluman.gr